Gå til innhold

power acoustik 6x9 til salgs

Ranger emnet

bluebox

Anbefalte innlegg

hei jeg et par nye power acoustik xp2k-693 6x9 høytallere som skal selges. selger de fordi jeg ikke har noen bil å ha de i, og jeg trenger penger til lader for batterier til radiostyrt bil.

kan eventuelt byttes i lader (må kunne lade NimH batterier på 7,2v. 6celler. gp3300)

gi bud;)

mvh Øyvind

rb25det motor og deler til salgs.

engineandparts.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Dr_BASS

HAr lader til batteriene dine, du kan få med 2stk biler også

nå har jeg lader og både en banebil 1:10 touring og en buggy (team associated t4)

hvordan lader er det dA`? kansje jeg er intressert

hvilke biler er det oxo

engineandparts.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten 2ladere ene er en hitec ett eller annet, en sånn hurtiglader greie. Den andre er en kysho shit.

Den ene bilen er en kysho subaru wrc bil, med 4*4osv og den andre er en nedplukka tamya bear hawk. Har også 2 stk stikkradioer, noen batterier og masse annet dritt

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

Har forresten 2ladere ene er en hitec ett eller annet, en sånn hurtiglader greie. Den andre er en kysho shit.

Den ene bilen er en kysho subaru wrc bil, med 4*4osv og den andre er en nedplukka tamya bear hawk. Har også 2 stk stikkradioer, noen batterier og masse annet dritt

hey. cool. har en kyosho impreza wrz jeg, bare ikke noe orginal lenger. jeg har kjøpt masse bra deler så den koster maaange tusen mer enn orginal. kunne vært intressert i den bilen. kjekt å ha en å plukke deler fra hvis noe skulle ryke.:) . er det elektro eller fuel?

hvor store er batteriene? er det racing batterier som man kjøper i løse celler eller er de mvanlige med tamiya plugg?

hvor mye skal du ha for kyoshoen og laderene da?

engineandparts.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er electro. Bilen ligger noe i deler da jeg mistet to drivakslinger og skulle bytte noen drev i girkassen. Batteriene er ikke sånne løse celler, men forholdvis ålreite. Er en grom motor i bilen. En team lossi motor hvis jeg ikke husker feil.

Kan få hele pakka for 600kr, da jeg ikke har noe bruk for det lenger. Da får du 2biler, 2karosserier, 2 radioer og masse annet

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider