El_diablo Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Tenkte meg en liten biltur i helgen, men vet ikke hvor. Tar sikte på å overnatte i telt. Vet ikke om jeg skal dra Nordover, Sørover eller Østover... Noen som har en fin liten rundtur på lager for en helg? Bor for øvrig i Bergen... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-CHRiS- Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 meldt knall sol i oslo i helgen. Ta deg en tur til byen og sov på hotell? Se på livet? Parker bilen på akerbrygge og nyt sola :) Siter 1991 Opel calibra (Solgt) 1985 Mercedes 190e 2.3 16v 2001 Peugeot 206 (Solgt) 1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) 1991 Toyota Mr2 (Solgt) 1991 Opel calibra (Solgt) 1990 Nissan 200sx s13 (Solgt) 2002 Opel Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 oppdal! du kan sveise eksos til meg, så stikker vi og spiller årets første match med paintball på ny bane etterpå, etterfulgt av ett par kasser med pils :D har 100dekar med dyrkamark du kan slå telt på :D Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 He, he... Høres artig ut det...:D :D :D Hvilke Oppdal by the way? Er jo fler slike steder. Ser dessverre ikke ut til at det blir noe tur på meg til helgen pga kompisen jeg skal reise med er pengelens og skylder alt litt penge. Får heller bruke helgen på å shine bilen litt ekstra. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 oppdal, sør-trøndelag. fjellbygda inn i landet øst for Sundalsøra. bare skrike ut det, så er du velkommen :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Sørlandet har brukbare temperaturer for tiden, en fordel hvis en skal overnatte i wigwam.. ;) Siter Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg