am0n Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Planer om å bestille meg anlegg nå. Tenkte ikke legge i mer enn 6-7 tusen (har spiller) Så her om dagen kom jeg innom http://www.dinhifi.no og så de hadde noen rimlige pakker. Noen som har noen erfaringer eller kjenner til det de har? Og om jeg burde velge 4x10 eller 4x12 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Hvorfor så mange elementer? Jeg ville heller brukt pengene på en eller to gode subwoofers :) Husk at det koster en del å bygge en ordentlig kasse. For å ikke snakke om planlegging... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Enig med mfafa... Kjøp heller færre, bedre komponenter, enn flere dårligere. Lettere å få godt resultat da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg