Gå til innhold

Store felger, hva synes dere??

Ranger emnet

ford4fun

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joda. ser ofte av de vrakene. ikke minst gutta med rosa caps...

Har trosalt verksted på bygdøy, men ENNÅ ikke sett så ille fargekombinasjon som denne....

jeg får helt noya hver gang jeg kommer på maja, eller bygdøy når jeg ser dem.. er så jævli tragisk at det skulle vært forbudt.

Er vel ikke helt rart at alle snobbe unga blir sendt på privat eller sånne tilbakestående skoler som er langt unna byen. for å slippe å bli mobbet...

Pannebånd, rosa skjorter og caps på gutter..... huff.... Stemmer for å gi dem juling allesammen..

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullhead

Klart man må tenke seg om 2 3 ganger før man kjøper sånne felger....men har man en bil som er litt mørk i fargen så syns jeg ihvertfall det passer meget godt. Har sett en blå bmw med samme felgene i oslo, og den hadde vel omtrent bare bytta til e-46 front. Syns den kledde det veldig godt selvom det er en bil fra europa.

Syns det ser bedre ut med felger som er breie enn tynne pingle felger med skiver på størelse med skjorte knapper eller tromler.

Er ikke bilde nr 2 av vanlige amg felger?

De felgene heter OZ Opera.....Syns de er litt finere jeg enn amg felgene men..

AMG (replica sikkert men store forskjellen er det vel ikke)

421105-bilde1-dsc00233.jpg

OZ Opera

05_big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får da tusenvis av tilnærmet like replicka felger som det....

Litt tilbake til topic...

Det er ikke alltid størelsen det kommer annpå (når det kommer til felger) men at det er pent....

Blir for dumt når det ser ut som man har satt på breie sykkeldekk på bilen.....

0-100 på 9,2 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullhead

Man får da tusenvis av tilnærmet like replicka felger som det....

Litt tilbake til topic...

Det er ikke alltid størelsen det kommer annpå (når det kommer til felger) men at det er pent....

Blir for dumt når det ser ut som man har satt på breie sykkeldekk på bilen.....

ja vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider