PoloThomas Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Noen som har justerbart senkesett fra koni på poloen sin?? Er det noe du villle anbefalt?? Noen som har erfaringer med det?? Vurderer å bytte mitt eksisterende (ikke koni slvfølgelig), begynner å bli LITT slitent....... Siter Working hard or hardly working Født fri -- Skattet ihjel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 kjører koni på min polo, stivt og fint å kjøre med!;) har stått på i noen år å fungerer like fint enda... ikke noen problem å justere opp og ned,bare å rengjøre fjærbeina før du skrur ned eller opp.... Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 kjører også gule koni dempere på poloen min...... hardt og fint ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloThomas Skrevet Mai 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Takk for info blueboy, justerbart konisett bestillt...:) Siter Working hard or hardly working Født fri -- Skattet ihjel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg