Omega2000 Skrevet September 26, 2021 Rapporter Share Skrevet September 26, 2021 Min Opel Vectra 1,9 diesel (2005 modell) stopper brått etter at motoren har gått ca 15-20 minutt. Den starter ikke umiddelbart, men etter å ha stått i ro ca 30-40 minutter starter den på nytt. Deretter stopper den brått etter 15-20 minutter. Jeg antar det er noen kloke hoder her inne på forumet som har ei formening om hvor man skal begynne å lete etter feilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_waldemar Skrevet September 27, 2021 Rapporter Share Skrevet September 27, 2021 Ta diagnose, men første som slo meg var kam/veivsensor men det blir ett skudd i blinde uten diagnose Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega2000 Skrevet September 27, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2021 Ok, takk for tilbakemelding. Jeg har en billig feilkodeleser som er koblet til 24-7. Det er ingen registrerte feilkoder, så jeg famler litt i blinde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 30, 2021 Rapporter Share Skrevet September 30, 2021 Lagres ofte ikke feilkoder på sånne sensorer. Må ha et diagnoseapparat som kan lese av data fra motoren om en eller flere av sensorene avgir signal. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aqua65 Skrevet August 17, 2023 Rapporter Share Skrevet August 17, 2023 Er litt ymse hva de billige feilkode leser, hadde ei motorlampe som plutselig begynte og lys og fikk fra start i ett kryss, dårlig trekk fra 2 gir og kom gradvis tilbake til normalen i gjen men motorlampe lyste forsatt , har en opp som et utviklet for Opel men kom opp med koder som ikke løste seg og prøve en annen app som kom opp noe helt annet av feikoder med EML 327 i obd kontakt og prøvde til slutt Mobilscan obd scan og demmers app og den klare problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg