Audia620074f Skrevet Oktober 5, 2021 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2021 Hei, har en Audi a6 2007mod (4F) som ikke lengre starter.. var ute å kjørte, plutselig så døde den helt, stoppet og startet den. Da var den helt fin, helt til jeg kom hjem og parkerte den. Etter ca 40min skulle jeg ut å kjøre, da ville den ikke starte, motorlampe,glødelampe og «prnds» i dashbordet lyste det rødt irundt. Har feilsøkt og finner ingen feilkoder, har stått på verksted nå i 2mnd og de finner heller ikke noe galt og vil fortsatt ikke starte noen som har opplevd det samme eller vet hva som kan være galt? takk for svar på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 5, 2021 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2021 Umulig å si uten å selv ha sett på bilen, men når verkstedet ikke har funnet ut noe på 2 mnd hadde jeg levert bilen til et annet, mer kompetent verksted. Audia620074f reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg