Jimmi Skrevet Oktober 14, 2021 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2021 Hei. Får ikke til å koble ekstralys på subaru forrester 06. Jeg har skjønt at den er minusstyrt som det heter. Har et ferdig opplegg med: to lys med koblinger og ledninger som kommer ut fra reléet. Nr 1 : en pluss ledning rød Nr 2: en minusledning sort Nr3 : en ledning med tre ledninger inni. Blå, hvit, rød. Hvem skal hvor? Håper noen har en sånn forklaring som er veldig enkel og på omtrent «med teskje» nivå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekstralys AS Skrevet November 8, 2021 Rapporter Share Skrevet November 8, 2021 Hei. Se vedlagt for et koblingsskjema til miusstyrt chassi. Håper dette er til hjelp, ta kontakt om du lurer på noe! Koblingsskjema for minusstyr chassi.pdf Siter Ekspert på lys til bil og svarer gledelig på alle dine tekniske spørsmål om lys. Fyr løs! https://www.ekstralys.no --- Ekstralys AS er kommersiell bidragsyter. Svarene fra denne brukeren kan inneholde produktplasseringer som bør vurderes som reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimmi Skrevet Desember 21, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2021 Tusen takk!!! Dette skal prøves ja!! God jul!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimmi Skrevet Desember 21, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2021 Det releet du har der er vel et med EN ledning ut til feks en lysbjelke? Jeg har to til lyktene så da tipper jeg at det blir likt bare med en ekstra ledning i koblingene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekstralys AS Skrevet Desember 21, 2021 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2021 Stemmer, blir samme prinsippet men en ekstra ledning. Siter Ekspert på lys til bil og svarer gledelig på alle dine tekniske spørsmål om lys. Fyr løs! https://www.ekstralys.no --- Ekstralys AS er kommersiell bidragsyter. Svarene fra denne brukeren kan inneholde produktplasseringer som bør vurderes som reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg