Gå til innhold

Min vectran 2,0i!

Ranger emnet

sorrymack

Anbefalte innlegg

hei!

Endelig nærmer sommern seg, og da begynner det å krible i fingra.. Dette er min vectra så langt, men blir nok å gjøre mer med den i løpet av sommern (bl.a. spoiler, hekkskjørt, effektanlegg++). Tar gjerne imot tips og meninger..?

Det som er gjort med den til nå er: nye baklykter, ny front, 2000-sideskjørt/lister, nylakkert, stereo, 17", hvite blinkere og blå instrument belysning.

Se link: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3687

Mvh Stein V

Golf 2,0tdi sportline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by sorrymack

hei!

Endelig nærmer sommern seg, og da begynner det å krible i fingra.. Dette er min vectra så langt, men blir nok å gjøre mer med den i løpet av sommern (bl.a. spoiler, hekkskjørt, effektanlegg++). Tar gjerne imot tips og meninger..?

Det som er gjort med den til nå er: nye baklykter, ny front, 2000-sideskjørt/lister, nylakkert, stereo, 17", hvite blinkere og blå instrument belysning.

Se link: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3687

Mvh Stein V

åfyfaen§§ nice den ass.. digga bakløkta dine

hvor mye ga du for dem og hvor henne?:op

atte jeg gir jernet

-95Opel Vectra 16v

custum grill

17" 215/40 dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentar. Sorry at jeg ikke har svart, men du har fått hjelp ser jeg. Jeg kjøpe lyktene på Styling Tech til ca.1900kr. Hvilke andre lykter prater dere om? Noen som vet om det finnes frontlykter hvor hovedlykta og blinklyset er i ett til vectra?

mvh

Golf 2,0tdi sportline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel litt enig med deg "bilmann". Det er bare det at jeg er avhengig av den bilen om vinteren/jobb enno. Klarte jo å ta nedi i vinter sånn som fronten er nå, enda hvor forsiktig jeg prøvde å være.. Men har veldig lyst å skaffe meg vinter/jobb bil, og da blir det nok senking++. Takk for tips/mening!

mvh

Golf 2,0tdi sportline

Lenke til kommentar
Del på andre sider