Gjest moore Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Har årna en Opel Astra G 1.2 1999 modell. Noen her på forumet som har noen forslag til hvordan jeg bør tune den? Har ikke planer om å bruke så jæv*a mye penger, men må ha litt mer effekt enn lusne 62 hester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmann Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Bytt bil. Ikke mye å gjøre med en slik liten motor. Vil være billigere å bytte bil, enn å bytte motor/bremser/understell osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by Bilmann Bytt bil. Ikke mye å gjøre med en slik liten motor. Vil være billigere å bytte bil, enn å bytte motor/bremser/understell osv... RIKTIG!! For all del, bytt bil!!! Ikke for å være sjip...men den motoren er noe dritt!!!! Og dessuten er det jo bare en symaskin :D Har jobbet med dem motorene siden dem kom i astraen...Mye feil!!! Og hvis du skal bytte til noe annet!! Hold deg også LANGT unna 1.6 motorene til Opel !!!!! Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Du skulle heller fleska til med en 1.8 liter. De går ganske bra. Kjøpte min Astra 1.8 Sport ny i 2000, og motoren har gått feilfritt. Bruker lite bensin også, kjørte på 0.5 på langkjøring - med AC'n innkobla hele tida - ifjor sommer.. Trodde ikke mine egne øyne, for normalt ligger jeg på rundt 0.65. Men på langkjøring var det tydeligvis mulig å kjøre VELDIG billig.. Kjørte pent, men kunne kjørt penere faktisk. Men lavere enn 0.5 kommer vel ikke en 1.8 vil jeg tro.. Det var faktisk 0.5 blank også...for ordens skyld. Nå er min solgt dessverre...min lille perle... Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg