Gå til innhold

bil kræsj er moro..

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by wicky124

jeg var ikke der..heldigvis..men han idiot av en kamerat av meg lekte kjekkas og dro i brekket..fortjente vel egentlig det som skjedde...

De sporene så i hvertfall ikke direkte lure ut. Så ut som om bilen hadde snurra rundt og gått med rompa først inn i rekkverket. På en helt rett strekning.. Som S2000 nevnte, hva skal man si til forsikringsselskapet?

hvem som anmeldte oss?tjahh..si det..en gjeng med rødruss..hoho..jenter..de hadde en STOR firkanta bil...

Hmm...vet sikkert hvem det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Hadde jeg giddi skulle jeg tatt bilde av sporene....de ser ganske merkelige ut.

ta bilde av sporene..har ikke vært der oppe og sett dem enda..ja..rumpa gikk først inn i rekkverket ja..alle airbagene ble utløst...bilen var 2004 model..kun kjørt 480km når vi fikk den..og ble vraket på 1480 km..stakkars peugeot..man kan vel ikke forvente annet når man er dum og drar i brekket..i fart...mongosjåfør as (kompisen min!) forsikringsselskapet fikk en skademld der det stod "Bilen fikk en punktering på høyre forhjul og sjåfør mistet deretter kontrollen. Farten var i henhold til skilting, 60km/t" eller no slikt no...Men avis har iallefall bannlyst oss fra å leie bil...forståelig...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zibbit

he he

det er slemt å le...

men han som kjørte bilen har nok verdensrekord i å kræsje biler..

* Audien

* Leiebilen (totalvrak)

* MB Slk til broren sin (ødela førersiden brutalt!)

* Mazda 323 (totalvrak)

* Mb 190 (6 ganger på under 2uker!Totalvrak)

* Peugeot 406 (totavrak)

* BMW 320i (2ganger..endte med totalvrak!)

pluss mange mange fler..rart han har lappen enda..har nok ikke hatt den mer enn ett år engang..og han er nok bannlyst fra alle forsikringsselskaper nå..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by momo

Hehe.. forsikringsselskapet finner nok fort ut av den overteite løgnen :D De er er faktisk ikke dumme ;)

han satser nok på det ja..vet fremdeles ikke om han får penger for audien sin da...kjipt å betale regninga en time etter ulykken...

jaja..får gå og lese videre til eksamen jeg..kjipt å sitte på skolen på en søndag lixom..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Og hvis han eller de så var med, klager over høye forsikringspremier så gjør du oss alle en tjeneste og slår dem hardt med et balltre........

hehe...om han ikke får utbetalt penger av forsikringsselskapet (han fortjener ikke!) så har han en gjeld på rundt 350000kr as...damn..en del penger...

nei..nå er det på tide å fortsette med eksamens lesing..blæ..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider