Gå til innhold

bil kræsj er moro..

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Åkej...nå har jeg tatt bilder åstedet. Velkommen til Tommys Årnesbru-guide:

- "Her ser vi Årnesbroen. Ferdigstillt rett etter 2. verdenskrig da tyskerne var jaget hjem. Den er noen hundre meter lang, uten at jeg kan si helt nøyaktig. Asfaltstandarden er helt grei. Fartsgrense 60 km/t. Ble satt ned fra 80 en gang på begynnelsen av 90-tallet.

Til venstre finner vi "Dahl kiosken".

spor1.jpg

- "Her ser vi at kameraten til Wicky har testet bremsene.."

spor2.jpg

- "Sporene tok en brå, mystisk vending på linje med hva som skjer når dragstere blir fyllekjørt."

spor3.jpg

- "Fra en annen vinkel. Det er selvfølgelig ingen grunn til å kommentere min idotiske parkering. Dette var de tre eneste bilene som var å se de minuttene jeg holdt på."

spor4.jpg

- "Jeg er ikke annet enn imponert.

spor5.jpg

- "Som man ser er det en ganske lei sving, mulig Peugeoten miste grepet rundt der. :rolleyes: "

spor6.jpg

Hvis forsikringsselskapet kjøper teorien om at et punktert dekk forårsaket kollisjonen så minn meg på å sende saksbehandleren blomster. Jeg satte nemlig den spikeren her i bakdekket på bilen da jeg dro nedover uten at det påvirket kjøreegenskapene nevneverdig:

spiker.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del foretrekker å øve på slikt når det er masse is og snø ute så jeg slipper å slite ut den stakkars bilen min. Sommerføre på en smal bro er litt vel optimistisk.

Wicky: Har han kameraten din sagt noe fornuftig om hvorfor han fant ut at det var lurt å brekke akkurat der? Er han en av de som jobber på Dahl kiosken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Jeg for min del foretrekker å øve på slikt når det er masse is og snø ute så jeg slipper å slite ut den stakkars bilen min. Sommerføre på en smal bro er litt vel optimistisk.

Wicky: Har han kameraten din sagt noe fornuftig om hvorfor han fant ut at det var lurt å brekke akkurat der? Er han en av de som jobber på Dahl kiosken?

han brekka siden han er mongis...hoho..neida han jobber ikke på kiosken nei..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...