GetDaDonut Skrevet November 13, 2021 Rapporter Share Skrevet November 13, 2021 Hei, vurderer å kjøpe en delebil til min Volvo V50 1.6L 2007 mod (har lest at denne er litt ekstra på vedlikeholdssiden...) Tenker å kjøpe en 2007 mod Volvo V50 2.0L som delebil og lurer på om dette kan være problematisk? Lurer forsåvidt også på om dette er et smart valg, er ikke veldig erfaren til å skru bil og lurer på om jeg tjener noe på det eller om jeg bare skal sende den på verkstedet. Bakrunnsinfo: Lurer på om dielselvarmeren på bilen røyk og har flere småproblemer som kunne trengt delene. Kunne også evt solgt bilen i ettertid eller beholdt delene. Men lønner det seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet November 14, 2021 Rapporter Share Skrevet November 14, 2021 1,6 har en helt annen motor enn 2.0, samme med resten av drivverket og eksosanlegget, så det er ikke stort du kan benytte av det på din 1,6. Uansett hvilken varmer du har så er det trolig igjenkoksing inne i selve brenneren som er problemet. Om du velger å sette bort jobber så be om å få et tilbud med fastpris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg