Don Ole Skrevet November 19, 2021 Rapporter Share Skrevet November 19, 2021 Hei, når jeg slår på varmen i førersetet virker den i noen sekunder (bryter lyser) før den slår seg av. Deretter er det ikke mulig å slå den på igjen før motoren er skrudd av og jeg starter på nytt. Sikringene er like hele. Noen som har en løsning, eller aner om hvor feilen ligger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 19, 2021 Rapporter Share Skrevet November 19, 2021 Mistenker kortslutning i et element. Nå demontere for å komme til kontakt å måle. Det er et sant mareritt å skifte, så anbefaler å bytte sete isteden hvis element er kortsluttet. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don Ole Skrevet November 19, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2021 Takk skal du ha Jesper, da har jeg en jobb å gjøre (eller finne fram den gamle sauen...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Hoel Skrevet Oktober 22 Rapporter Share Skrevet Oktober 22 Hei fant du noen gang ut av problemet? Har samme problem selv nå… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg