Gå til innhold

Min "nye" bil... Etter diverse forandringer..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

Syns den blei sinnjsykt pen jeg. Gjorde ikke noe om listene er svarte.. godt å ha noe som bryter av litt.

Fin styling også. :)

Eneste som jeg vil sette fingeren på er endestussen.. den ligger jo klin oppi fangeren, istedet for midt i gitteret, og så er det penere med 2x3" runde rør.. Syns jeg da.. ;)

Men ellers meget pen..nydelig farge!

Mvh Geir

'05 Audi A6 TDI

- x '03 Audi A4 TDi Q S-Line

- x '91 Audi S2 Coupe

- x '91 mod. GMC Syclone

- x '92 BMW 520i 24v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GalneMAX: Gå på http://www.coaslip.com , der finner du bilder innvendig.. Jeg er sløv på hjemmesidefronten men noen nogenlunde oppdaterte bilder skal det være...

Heggis : Kan stemme det :) Skitten å jævlig, var ikke klar over det gikk ann å stille ut europeeiske biler... så det ble på sparket..

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gitteret er ikke nødvendigvis stygt fordi det er hviut. men han burde bytte typen. den han har er sånn Cheap type som er veldig tett.... SKulle hatt mye større terninger. ser kjapt mye tøffere ut:)

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er virkelig fin, veldig pen farge, det synes at du har lagt sjelen din i prosjektet, og hør ikke på nissene som snakker om å lakkere listene. Det er flott med svarte lister, de bidrar til å understreke bilens linjer, samt gjør den slank.

Støtfangeren foran falt ikke designmessig helt på plass, da den er rundet av veldig mye, noe som bryter kraftig med bilens skarpe linjer, men det er sikkert en vanesak.

Bakre støtfanger trenger derimot ingen tilvenning.

Stereoanlegget ser gromt ut.

Dette er en bil jeg veldig gjerne ville hatt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider