Gå til innhold

Min "nye" bil... Etter diverse forandringer..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg synes selv det er fint med de sorte listene som bryter fargene. Bakfangeren og framfanger ble helt annerledels kontra når jeg hadde dem lakket i bilens farge.

Jeg synes også den grå nettingen passer godt sammen med blåfargen. Grunnen til at jeg valgte så liten "maskevidde" i nettingen er at det er ingenting bak nettingen som er verdt å se, bare masse skitne deler. Jeg er enig med otto med at frontfangeren bryter litt med bilens mere "firkantede" linjer, men jeg valgte å kjøre hele linja i ett stylingsett og ikke blande "deler" fra forskjellige stylingfirma. Er redd det hadde blitt seende litt rart ut , på samme linje som at jeg synes det ser rart ut med en bil som har en enorm frontfanger og ingenting annet.

Når det gjelder nyrene så har jeg fått så mye feedbak på at det var tøft med litt anderledes farge at jeg tror jeg beholder dem. Skulle jeg ombestemme meg om en stund er det ikke noe voldsomt arbeid å lakkere dem sorte.

Potta er jeg klar over ligger klin oppi fangeren. Jeg kjøpte nytt oppheng til den bakre eksospotta nå nylig , som gjør at den sitter stramt som pokker , og synes egentlig det er greit, og og med at jeg slipper at den "dingler" å lager bråk... Selv om det kansje ser litt rart at den ligger klin oppi. Vi får se om det ikke kommer på en effektpotte på snart :) Jeg liker best firkanta endestusser i og med raua på bilen er firkanta så synes jeg det passer best. Runde endestusser bryter for mye med en ellers "firkanta" bil. Men en stor oval en , kan kansje bli tøft.

Neonlysa er IKKE noe jeg kjører med til vanlig , de er kun til showoff og egentlig ganske sjelden i bruk.. :)

Ellers , takk for ALLE kommentarer :)

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic