Johnny2g Skrevet Desember 4, 2021 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2021 jeg har en v70, bremselysa på bilen skrur seg ikke av, Selvom jeg har skrudd av bilen, jeg har også dratt ut sikring og rele. Har ikke vært et problem før nå nylig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 4, 2021 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2021 Bremselysbryter? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny2g Skrevet Desember 5, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2021 Ja kan være, men rart at den fortsatt får strøm selvom jeg har dratt ut sikringer og relet til bremselysa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny2g Skrevet Desember 8, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2021 På 12/4/2021 den 7:02 PM, Jesper1201 skrev: Bremselysbryter? Da har jeg bytta, høre bare klikk bak når jeg presser å upresser, men ingen ting skjer. Bare "klikking". Jævlig rart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 8, 2021 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2021 Så, med «ingenting skjer» menes det at lysa fortsatt står på hele tiden? Står de på absolutt hele tiden, eller kun med andre lys på, tenning på ol? Kan tenkes at det er kortslutning til pluss et sted i kretsen, kan bli vrient å finne. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny2g Skrevet Desember 13, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2021 På 12/8/2021 den 10:54 PM, Jesper1201 skrev: Så, med «ingenting skjer» menes det at lysa fortsatt står på hele tiden? Står de på absolutt hele tiden, eller kun med andre lys på, tenning på ol? Kan tenkes at det er kortslutning til pluss et sted i kretsen, kan bli vrient å finne. Ja lysa står på uten nøkkel, og lysa blinker bare når jeg trykker inn og ut bremselysbrytern. Har dratt ut alle sikringer og reler å alt som har med bremselysa å gjøre. Lyser forsatt... både lysa på spoilern og på sidene lyser svakt uten nøkkel, tar jeg på tenninga står alt på. Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg