rs_cr Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Me like!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 overraskendes bra ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 jøss det var bra oldschool convertion :) hater egentlig new beetle, men den der kunne jeg overlevd med Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Originally posted by Mandel jøss det var bra oldschool convertion :) hater egentlig new beetle, men den der kunne jeg overlevd med helt enig :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Originally posted by Mandel jøss det var bra oldschool convertion :) hater egentlig new beetle, men den der kunne jeg overlevd med Oldschool og oldschool, det eneste som er gjort er vel senking og hjul. New Beetle Cab er nesten like pen som Audi A4 cab, en lekker sak når den har rett farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg