Deathsky28 Skrevet Januar 3, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2022 For å si det rett ut, jeg låg i 160-180 på riksveg4 (gran) Politiet "såg" meg kjøre fort i tunnelen og derfor la seg etter Politiet målte meg i 133kmt i 90-sone Fra mitt perspektiv så hadde jeg ingen rundt meg utenom en volvo som kjørte fartsgrensa (la meg bak han og kjørte i 80) Politiet var ikke til å se bak meg, ikke på sideveger eller oppå jaren brua Så jeg lå bak denna volvoen fra første dirigerings skilt etter jarenbrua og legger meg i venstre fil mot gjøvik. Der så ser jeg parklys på en bil kjørandes for som f og legger seg bak bilen og slår på blålys (de kom bak meg rett før nedkjøring til mohagen(rkv4) Stopper bilen, får se gjennomsnitt målinga (56sec, dis: 1448m(133kmt) Så spør jeg hvor de målte meg og hvor de kjøte hen Fikk som svar: "ikke bry deg om detta, du kjørte uansett for fort" Så jeg skal nå på avhør Er det noe som stemmer med denne saken??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg