srednA Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Jeg må bytte det nedre dørhengselet på førerdøra. Jeg har kjøpt deler, men har ikke begynt på det enda. Det ser jævlig trangt der da. Er det noen som har noen tips for å bytte det nedre hengselet på førerdøra? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 har aldri gjort det på golfen min, men hjalp fattern på en gamal volvo, tok av hele døra så bytta hengslet og satt på døra igjen, små justeringer må nok til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by srednA Jeg må bytte det nedre dørhengselet på førerdøra. Jeg har kjøpt deler, men har ikke begynt på det enda. Det ser jævlig trangt der da. Er det noen som har noen tips for å bytte det nedre hengselet på førerdøra? Jeg må bytte hengslene på fører døra mi også. Jeg spurte møller hva jeg måtte gjøre for å få byttet de, og om det var komplisert. De sa det ikke var komplisert, men skjermen måtte av. Spurte også en annen venn av meg som er bil mekaniker om jeg kanskje kunne justere opp det jeg hadde til litt bedre, men da måtte skjermen av da også. Så ligger nok noe i det. Tar du av skjermen så kommer du til og da går det uten problemer. Jeg skal si ifra åssen det går for meg. Og hvordan jeg har løst det, så fort jeg får karra meg til møller og kjøpt de hengslende.:cool: Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mai 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 ok... Det å ta av skjermer har jeg ikke tenkt på, men kommer til uten noe problemer da sikkert. Jeg betalte 150 for den til døra og 150 for andre delen. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg