KNU Skrevet Januar 4, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2022 Begge brytere for setevarme sluttet å virke sammen med bryter for Sport-modus. I setevarmekontaktene blinker kontrollampen når bryter aktiveres, men ingen effekt. Det kan legges til at original radio er byttet til 2-DIN DAB-radio og et sted jeg spurte mente at signalene gikk via radio....?? Noen som kan gi tips om feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KNU Skrevet Januar 10, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2022 Hei igjen, ser mange har vært inne, men er det noen som kan hjelpe med et koblingsskjema? Det kan vi jo lese mye ut av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 10, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2022 Aldri vært borti at setevarme som har egen knapp går via radio. Har du satt inn den nye radioen selv? Hvis det er lite jobb å koble til igjen den gamle for å sjekke, så ville jeg ha prøvd det bare for å være sikker. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KNU Skrevet Januar 11, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2022 Nei, det var et bilradiofirma som monterte, og jeg har ikke den gamle radioen. Men dette har funket tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 12, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2022 Neste steg da ville være og få målt kretsen til setevarmen for å se om det kan være en kortslutning i varmeelementet. Det må da måles i kontakten under setet med multimeter. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg