AXi0N Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Har vært en tradisjon fra jeg var liten dritt unge og se på Rud Rally. Men i fjor gikk jeg glipp av det pga. Jobb seminar til Stocholm. I År skal jeg i konfirmasjon til broren min i haugesund 8. Mai så jeg kjører hjem natt til søndag for å rekke det;) Morsomt å se når de holder til på ett industri omerådet, i forhold til i skogen hvor du ser bilen passere deg 1 eller 2 ganger så er det over. På Rud så har du bilene rundt deg hele tiden. Hver forsiktig når du går nede på Rud. Var ett år en ble påkjørt og etter den sikkerthetstabben ble gjort. så ble det ikke noe av Rud Rally året etter det. (hvis jeg husker riktig) Ta en tur. Håper på fint vær:cool: Sted: Rud Industri Omeråder, Bærum. Start: Dønski Videregående Skole (her er Oppstillingen av alle bilene, før Race) Mat: Gode muligheter for kjøp av Burger, pølser, brus (husk at det alltid er dyrt på sånne begivenheter) Hørte også noe om at det skulle koste en liten slant i år. Men Tviler. Blir veldig vanskeligt å holde kontroll på dette siden dette er offentlig sted. og ingen avlukkede omeråder. Jeg gleder meg hvertfall. Så ses vi der;) Litt Info: Foreløpig startliste for Sprintrally Bilbyen Vest, søndag 9. mai 2004 Regler og litt informasjon Bilde over Rud Industriomerådet. (rød --- er hvor de somregel pleier å kjøre, noe i den duren) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 kostet penger i fjor.. ca 50 kroner masse vakter og de tok penger over alt! Alt er inngjerdet! men det er fullt mulig å ta løpefart! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by Bauer kostet penger i fjor.. ca 50 kroner masse vakter og de tok penger over alt! Alt er inngjerdet! men det er fullt mulig å ta løpefart! Det ordner seg;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Nå er det ikke lenge til;) Gleder meg Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perry_GH Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 kult Siter Gerhard "Miserable Failure" Duesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Hmmm.. Burde nesten tatt en tur, kjenner noen av de som kjører..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by borabora Hmmm.. Burde nesten tatt en tur, kjenner noen av de som kjører..... Oki;) Jeg lurer litt på om Snuten kjører i år.. de pleier å kjøre.. men ser dem ikke på startlista så.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by Bauer kostet penger i fjor.. ca 50 kroner masse vakter og de tok penger over alt! Alt er inngjerdet! men det er fullt mulig å ta løpefart! en femtilapp må man vel kunne støtte opp med? :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Jeg hadde tenkt meg dit på søndag ja.. Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Jøss, nå på Søndag? Hvor er det bra å stå a? På skolen, eller langs løypa eller? Må nok komme meg dit ja! :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeR Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by Laaars Jøss, nå på Søndag? Hvor er det bra å stå a? På skolen, eller langs løypa eller? Må nok komme meg dit ja! :) Det beste er å stå ute i løypa, ved Skodtvedt/Baker`s, v/motorsenteret(der de kræsjer som regel, eller ved Citrôen(der hoppeer de!!) Rud rally er drit gøy!!!!! Anbefales!!! Siter *-98 Dodge Durango 5.2 V8 Magnum *-92 Honda Civic EG8 *-88 Honda Civic EC9(Savner den...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Før man drar på Spritrallyet kl13.00 så tar man seg en tur innom Norsk Sportsvognklubbs Vårmønstring på Øvrevoll galopp bane søndag 9 Mai. Det starter kl9 og pågår utover dagen (mener å huske det) I år kommer det en bra samling spesielle biler. En stk Koenigsegg CCR er ventet, samt verdens største privateide samling av Morgan. Porsche klubben møter som vanlig mannsterke (100+ biler) En Lamborghini Diablo Roadster med tilhengerfeste og en Jaguar F1 på slep osv osv osv..... :D Husk det er ikke langt fra Øvrevoll til Sprint rallyet på Rud med bil. http://www.sportsvogn.no *Hilsen en av mannskapet* PS 50kr for å komme inn. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by Bauer kostet penger i fjor.. ca 50 kroner masse vakter og de tok penger over alt! Alt er inngjerdet! men det er fullt mulig å ta løpefart! Gadde ikke å diskutere med meg fordi løpet går over parkeringa til onkelen min:P Har også vært å sett på sprintrally siden jeg var liten... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeR Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Var drit kult... Masse fete biler! Siter *-98 Dodge Durango 5.2 V8 Magnum *-92 Honda Civic EG8 *-88 Honda Civic EC9(Savner den...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 jeg var der også..drit fett..stod ved skotvedt honda... grom lyd på bilene..ble forelska i mazda rx7 en..:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg