AXi0N Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Var selfølgelig der;) kom meg opp på dekkmann bygget;) der så man bra... Gikk så videre til Citroen bygget... Var dritbra kjøring Gleder meg allerede til neste år... Kamerat som har filma litt.. Blir vel til at jeg legger ut denne når han får den ut fra DV camme sitt.. sweet Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Var også der. Stod opp på taket på Toyota. Gikk sener opp til Citroen. Er det noen som fikk med seg hva som skjedde med den blåe oplene som stod i midten ved citroen? Hull i bunn panna? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by Primera Var også der. Stod opp på taket på Toyota. Gikk sener opp til Citroen. Er det noen som fikk med seg hva som skjedde med den blåe oplene som stod i midten ved citroen? Hull i bunn panna? Var en liten fugl som kvitret til meg om at Girkassa tok kvelden;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 var der i 17 tia..da var det slutt ja:( Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by Primera Stod opp på taket på Toyota. der sto jeg også :) Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg