Sveinung Kristiansen Skrevet Januar 25, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2022 Hei. Jeg har I det siste jobbet med en 2004 Hyundai Santa Fe ZA14433. Der er det gjort en hel masse. Jeg har tatt ned drivstofftanken og renset den. Der var så mye lakkrester og dritt at dieselpumpen tok kvelden. Filteret var tett med lakkrester fra tanken. Jeg kunne se at det flasse av lakk. Uansett. Tanken renset, drivstoffrør renset, filtere i tanken renset, ny pumpe og nytt filter. Så merker jeg at vacuum slangen som går fra Solenoid Valven til turboen er blindet? Snakker med verksted og får høre at det er vanlig. Hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet Januar 25, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2022 Jeg har nå test kjørt bilen etter å ha renset Sensoren på railen. Bilen kan kjøres i ca 5-10 min før motor bare dør helt. Ingen forvarsel. Etter ca 10 min hvile, starter bilen som om ikkenoe har skjedd. Har brøvd å koble til Solenoid uten å merke noe forskjell uten at den stopper på akkurat samme måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet Januar 28, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2022 Hmm.. Verksted sier det er normalt at noen kobler ut egr. Hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.