joarek Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Er ikke klokka en time for treg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Kanskje for deg, det stiller man nemlig på selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Mai 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Hvor da? Jeg mente ikke på maskinen min men tidspunktet en post er "postet" om du trodde det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Originally posted by joarek Hvor da? Jeg mente ikke på maskinen min men tidspunktet en post er "postet" om du trodde det :) I setup... User CP... Her: http://www.bilforumet.net/usercp.php?s= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Mai 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Ok.. Takk, men den står på western europe, men tiden er fremdeles feil :confused: Men jeg overlever :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by joarek Ok.. Takk, men den står på western europe, men tiden er fremdeles feil :confused: Men jeg overlever :) du må fikse på GMT der.. skal stå på GMT +1 så vidt jeg vet, bare prøv deg frem til du får riktig tid. Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg