Vilde53 Skrevet Februar 7, 2022 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2022 Hei jeg har en Lexus is220d. neste uke har jeg eu kontroll og lurte på om jeg går igjennom eu med afs feil? Feilen er at det er 2 stag under bilen som er knekt så lysene beveger seg ikke osv. når jeg svinger? Har hørt forskjellige ting om at det er påbudt og ikke påbudt så lenge de er riktig høyde? Noen som veit noe om dette? Evt. Har hatt samme problem takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 7, 2022 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2022 Hvis automatisk høydejustering (der det er påkrevd) ikke fungerer, er det en mangel. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilde53 Skrevet Februar 7, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2022 1 time siden, Jesper1201 skrev: Hvis automatisk høydejustering (der det er påkrevd) ikke fungerer, er det en mangel. Vet du om dette er foran eller bak på bilen? For er 2 forskjellige og en justerer om det går til siden og en justerer høyde, tror jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 7, 2022 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2022 Er gjerne en på framaksel og bakaksel, begge relatert til høydejustering. Svinglys er styrt av rattutslag. Vilde53 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg