DrammenV Skrevet Februar 23, 2022 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2022 På EU-kontroll så fungerer ikke min øvre baklys-lampe, altså den som sitter på bakluke. Hos NAF "antar" de at det ikke sitter orginal spoiler hvor lyset er montert, og de klarer ikke å skaffe lampe som passer, og der står jeg. Bilen ble importert i 2004 fra Volvo Sverige av Spiten på Kongsberg, og de sier den var original i Sverige. Er det noen som har idé om hvordan dette kan ordnes uten å måtte kjøpe/bytte ny spoiler. På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 23, 2022 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2022 Regner da med at din lokale Volvoforhandler kan skaffe den. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrammenV Skrevet Februar 23, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2022 Takk for det forslaget, men jeg har selvsagt vært der, med svaret:- Jeg tror den var original i Sverige, men at den ble bygget og levert annerledes til Norge. Det kan hende den ikke er original. Det kan vel neppe være så mange ulike lamper/pærer å velge mellom til et slikt baklys? Jeg får vente til noen som driver med deler til Volvo svarer her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 23, 2022 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2022 Skru den ut og se etter ett delenummer på baksiden evt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrammenV Skrevet Februar 23, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2022 Jeg skal gjøre det, takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askerød Skrevet Mars 26, 2023 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2023 Vparts.no selger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg