darkwih Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Får nesten ikke radiosignaler inn på spilleren. noen som har hatt en lignede feil . løsning ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Du har vel oppe antenna? ;) Har forresten hørt flere som har klaget på mottaket i G3 med antenna på forskjermen ivaffal. Selv har jeg ikke radio.. enda. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by darkwih Får nesten ikke radiosignaler inn på spilleren. noen som har hatt en lignede feil . løsning ? Jeg sliter også med dårlig signaler på radioen. Dette kommer i mitt tilfelle av en dårlig spiller. Jeg har Blaupunkt spilleren som fulgte med golfen orginalt (altså radio og kasset spiller), dette blir bort når jeg skal kjøpe meg ny. Da behøver jeg ikke engang å ha anntenna oppe. Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 jeg har en skikkelig møkka spiller i min, og den fungerer like fett med antenne som uten.. skulle egentlig få med cd spiller til 5000.- men den hadde han jammen raska til seg sjøl.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by Mandel jeg har en skikkelig møkka spiller i min, og den fungerer like fett med antenne som uten.. skulle egentlig få med cd spiller til 5000.- men den hadde han jammen raska til seg sjøl.. Hehe... den som satt i da jeg kjøpte bilen hadde de mista sikkerhets koden til, så jeg fikk med den orginale VW golf blaupunkt spillern i stedet. Den ekke noe å skryte av. Håper på å få penger nok i løpet av et par uker. Har forelsket meg i den nye til Sony. Sony CDX F7700. Har vært rundt å tittet litt og den hadde den beste spillern, radioen og innebygde forsterker i et til under 6000. Den koster 3 900,- og er nyeste nyheten til Sony. Testet den og sammenliknet med samtlige av spillerne hos Torshov Bilrekvisitta på strømmen. Måten den bearbeidet de forskjellige frekvens områdene var den overlegen på. Lang anti shock og flott radio gjorde at jeg forelsket meg i den. Har også fine expandasjons muligheter med ekstern forsterker osv. Det som er så flott er at det ikke er noe man MÅ ha med første når man har denne spillern. Er viktig med god lyd i bil, men er få av de som putter mye penger i annlegg som egentlig støyisolerer bilen. Hjelper ikke om du har verdens dyreste og reneste lyd så lenge du har den generelle støyen i en bil. Ting blir aldri bedre enn de er i det svakeste leddet. Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Har en Pioneer DEH-P77MP den er helt ny og det skulle være en konge radio på den, synd jeg ikke hører noe. Er det noen kjente steder der det blir vakkeler ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThoTor Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Jeg har en Sony spiller, vet ikke navnet på den men den kosta 5 lapper for fire år siden. Har hvertfall sinnsykt dårlige signaler og har antenna midt på taket bak (en såkalt GTI-antenne) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Prøv en slik: http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=247383182&n=517554917&pn=517554958 Jeg monterte en slik, gjorde underverker! kjøpte også: http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=247383182&n=616851407&pn=839289486 Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Hmm, lurer på om jeg får plass bak spilleren. har en 3 kanals monster som tar litt plass. Er den like stor som den ser ut som på bilde ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by darkwih Hmm, lurer på om jeg får plass bak spilleren. har en 3 kanals monster som tar litt plass. Er den like stor som den ser ut som på bilde ? Litt større en på bildet, fikk plass hos meg, måtte bare bruke litt vold! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg