Gå til innhold

Antennen

Ranger emnet

darkwih

Anbefalte innlegg

Originally posted by darkwih

Får nesten ikke radiosignaler inn på

spilleren. noen som har hatt en lignede feil . løsning ?

Jeg sliter også med dårlig signaler på radioen. Dette kommer i mitt tilfelle av en dårlig spiller. Jeg har Blaupunkt spilleren som fulgte med golfen orginalt (altså radio og kasset spiller), dette blir bort når jeg skal kjøpe meg ny. Da behøver jeg ikke engang å ha anntenna oppe.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

jeg har en skikkelig møkka spiller i min, og den fungerer like fett med antenne som uten..

skulle egentlig få med cd spiller til 5000.-

men den hadde han jammen raska til seg sjøl..

Hehe... den som satt i da jeg kjøpte bilen hadde de mista sikkerhets koden til, så jeg fikk med den orginale VW golf blaupunkt spillern i stedet. Den ekke noe å skryte av.

Håper på å få penger nok i løpet av et par uker. Har forelsket meg i den nye til Sony. Sony CDX F7700. Har vært rundt å tittet litt og den hadde den beste spillern, radioen og innebygde forsterker i et til under 6000. Den koster 3 900,- og er nyeste nyheten til Sony. Testet den og sammenliknet med samtlige av spillerne hos Torshov Bilrekvisitta på strømmen.

Måten den bearbeidet de forskjellige frekvens områdene var den overlegen på. Lang anti shock og flott radio gjorde at jeg forelsket meg i den. Har også fine expandasjons muligheter med ekstern forsterker osv. Det som er så flott er at det ikke er noe man MÅ ha med første når man har denne spillern. Er viktig med god lyd i bil, men er få av de som putter mye penger i annlegg som egentlig støyisolerer bilen. Hjelper ikke om du har verdens dyreste og reneste lyd så lenge du har den generelle støyen i en bil.

Ting blir aldri bedre enn de er i det svakeste leddet.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider