v240 Skrevet Mars 3, 2022 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2022 Hvor er generasjonen og menneskene jeg snakket med her for så mange år siden, jeg var aktiv her første gang i 2004 nå er det over ti år siden jeg har skrevet her fikk plutselig ett savn etter den tiden bil å alt som følgte bil livet. Tiden der en Volvo fra 80 tallet kunne gjøre meg søvnløs pga den hadde fått en bulk eller andre «små problemer « som jeg i dag kaller sånne bekymringer. Nå er det så utrolig forandret fra den tiden, hvertfall for meg. Stasjonsvogn og barneseter har preget siste årene. Rene bakseter baki Volvoen som altid var klar for hva som helst, alt fra spontan overnatting til en runde mys. ( prøvde meg på svensk der) ble byttet ut med gamle Maria kjeks og halvspiste polar brød med leverpostei Elsker livets utvikling å har ikke noe problemer med den bli eldre greien, men når jeg ser en eldre Volvo eller annen bil fra min slik epoke i bil livet . Så klarer jeg aldri å unngå å snu meg etter for å se noen andre her som kan forstå meg? Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 3, 2022 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2022 Forstå deg? Javisst, men min «greie» har vært Audi. For 20 år siden kjørte jeg rundt i en Audi 80 1.8S - som gikk litt bedre enn normalt. De gamle bilene, Audi eller Volvo etc, hadde mer sjel enn de nye. Jeg hadde alltid en fordeler, tenningsmodul og bensinpumpe liggende i bagasjerommet, noe mer kunne ikke svikte på de gamle gode bilene som uten problemer passerte en halv million kilometer. Gamle minner og nostalgi :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Mars 3, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2022 I en Volvo trengte mann ikke reservedeler med seg. Kun mye penger til bensin, for de kjørte ikke akkurat billig Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 3, 2022 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2022 Som en sidenote, fikk aldri bruk for reservedelene jeg heller. Min tanke var, better safe than sorry ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg