John5678 Skrevet Mars 11, 2022 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2022 Hei! Jeg skal koble opp en subwoofer i bilen og lurer derfor på hvilken ledning remoten skal på (bak CD-spillere ) Jeg vet at den må gå på 12V og jeg leste funksjonen til de ulike ledningene, men ble ikke noe klokere. Er det denne ledningen? Rød kabel: 12V Ignition/Accessory - kobles der du har strøm når tenningsnøkkelen står i første trinn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 12, 2022 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2022 Ledningen du nevner er vel inn til spilleren? Du har vel en ledning ut fra spilleren som heter remote? Denne skal styre forsterker på/av. Siden du ikke opplyser hvilken spiller det er snakk om så lar det seg ikke gjøre å svare konkret. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John5678 Skrevet Mars 12, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2022 Jeg har en Pioneer spiller. Står ingenting på noen av kablene, derfor jeg ble usikker. Legger ved bilde av det jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John5678 Skrevet Mars 12, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2022 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 12, 2022 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2022 Blå og hvit ledning er til styrestrøm av forsterker. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John5678 Skrevet Mars 13, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2022 Koblet den på den gule. Da skrur forsterkeren seg på når jeg slår på tenningen på bilen. Prøvde først den røde, men da er forsterkeren på hele tiden, selv når tenningen er av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg