Råner Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Jeg har nettopp kjøpt en Ford Sierra 2.0 og jeg har hørt at fangern som er på er en XR4I fanger. Men jeg hørte av noen andre at det er en Cosworth fanger.. Noen som kan hjelpe meg? Bilde på http://www.ztarmazter.tk Siter Svi gummi nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tZar Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Det er en fanger fra en Xr4i eller en iS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Stemmer nok at det er en xr4 eller is fanger det der, er nå hvertfall helt sikkert at det ikke er en cossiefanger.... Og godt er det, ingen ting (i mine øyne) skal styles som cossie, dersom det ikke er det... Men smaken er som baken...(gudskjelov) Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Råner Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 ja det var egentlig det jeg tenkte! Da hadde jeg rett! XR4I fanger.. Siter Svi gummi nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 den fangeren der er så langt unna cosworth fanger man kan komme !! er heller ikke is fanger men xr fanger Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by HansenRS den fangeren der er så langt unna cosworth fanger man kan komme !! er heller ikke is fanger men xr fanger rart, jeg har en slik en på is`n min.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg