Gå til innhold

Hvilken bil kjører dere på Nfs underground?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by HemiCuda

jeg husker jeg spillte det online... og av alle ting møtte noen fra bilforumet der :p

brukte 206'en

og Imprezaen til drifting

lagde sleeper av Sentraen... fikk rare komentarer når jeg vant :p

lvl3 på all trim.. men ingen styling :p

tilogmed originale felger

svart.. med en masse greddy klistremerker :p

hehe..:D

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

[/b] MX-5 eier i drifting ;) [/b]

vist faen gjør'an det.... bruker bilen til alt annet på spille og. knuser jo Supra og S2000 (merkelig nok). hakkje komt så langt.... så eg har ikke fått RX7 eller Skyline....

(nettop fått spillet, eg e ikke dårlig!)

Halvt år te stylet Chrysler Neon :naaaws

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
Originally posted by ////AMG power

Forresten jeg har ikke klart å opne alle magaziner hvordan skal jeg det?

Da må du blandt annet sette ny beste rundetid på alle de forskjellige type banene. Drag, drift(?), circuit osv. PLuss det standard, instalere alle klasse 1, 2, 3 visual mods og tuning, skaff en 1, 2, 3, 4, 5 stjerne bil osv. Også seff de som kommer automatisk: Skaff plass#x på den og den rankinglisten...

Jeremy Clarkson on Norway:

"Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drifting med forhjulsdrift, du må jo henge på brekket da. Bakhjulsdrift er best, MX-5'en er bare konge i drifting. Den henger utrolig bra på veien også. Kansje ikke så god i drag, men den beste bilen til å ga gjennom spilet med.(synes jeg). Eclipsen er heller ikke dårlig.

- 1972 Plymouth Duster (prosjektbilen)

- 1974 Plymouth Valiant (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Kjøpte spillet for noen dager siden til 149 kroner og har tilbrakt altfor mange timer med det nå.

Her er min bilhistorie:

- Peugeot 206

- Mazda Mx5

- Toyota Supra

- Mazda Rx7

- Honda S200

- Nissan Skyline

Nå er jeg drittlei av hele spillet. Kjører noe knockout greier og det er alltid en eller annen fillefeil som gjør at jeg taper i den siste svingen. En jævel i Peugeot 206 slår meg alltid så jeg kommer ikke videre, irriterende som faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten forbanna av det spillet nå. Spilte nesten i tre dager i strekk, men nå har jeg ikke rørt det mer rett og slett fordi det ødelegger humøret. Jeg har en Skyline med level 2 og 3 upgrades over hele fjøla, men en Peugeot 206 tar meg på siste runden samme faen.

Dessuten er det latterlig vanskelig å kjøre gjennom den delen av byen der hvor man er i en slags park med tregjerder på hver side og gress på kantene. Så lenge du ikke kjører en Peugeot 206 that is.. Den kan alt en Skyline ikke kan. Kanskje jeg runder spillet på null komma niks hvis jeg bytter den ut? Drittspill.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider