Gå til innhold

Hvilken bil kjører dere på Nfs underground?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Kjørte mx-5 helt til rx-7`en ble tilgjengelig. Så rx-7 til en av de siste banene, så testet jeg skyline bare for morroskyld. Likte rx7`en bedre, men før jeg fikk byttet tilbake var spillet runnet, og da fikk jeg ikke bytta til rx-7`en igjen :( :(

Crap.

Holder på å spille gjennom igjen. Egentlig litt for lett spill. Noen vanskelige baner, men ingen man ikke klarer "hard" levelen på med et par forsøk.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns ikke Skylinen var noe særlig å drifte med heller, når du nevner det så spørs det vel ikke om jeg bytter til Rx7 neste gang jeg prøver spillet. Prøvde det egentlig for første gang på Xbox i forrige uke, så fikk jeg helt dilla, måtte kjøpe det.

Men drifting har jeg ikke helt dreisen på, max score er kanskje 50 000 på én drift. Hva er trikset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta til Rx7 sist gang jeg spilte...etter å ha kjørt "knockout" på samme bane i nesten halvannen time klarte jeg endelig å slå den jævla 206'en i den siste svingen. Men nå er det en circut jeg ikke klarer, denne gangen er det en Toyota Celica som gir meg trøbbel.

Skulle likt å tatt en lang prat med den personen som bestemte at biler som Golf, Civic, Focus og 206 skulle kunne kjøre ræva av Supra, Rx7, 350Z og Skyline og alle disse modellene kunne kjøres i over 350 km/t..... :mad:

Det er mer realistisk kjøring i Vice City enn i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORBANNA DRITTSPILL!!!!!

Hver gang jeg leder mer enn en halv runde sender de en bil på tvers av kjørebanen. Hadde kjørt 6 runder og ledet hele den siste, så plasserer de en jævla varevogn rett ved målstreken som jeg kjører på bare for at en jævla fitte RX7 skal kjøre forbi meg!!!!!

RANK 3 CIRCUT MODE MEG I RÆVA!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Etter å tilbragt litt tid på psykiatrisk avdeling etter å spillt det spillet så føler jeg at jeg er klar for å komme ut i samfunnet igjen, fy faen å sinna man blir av det spillet!

Hint til de som føler at de blir slått på målstreken, se om du finner en option hvor du kan slå av catchup, da tar ikke bilene deg igjen!

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Runna" spillet i forrige uke!!! :D

Det hemmelige trikset? Sett alt i performance utenom det som går på kjøreegenskapene til stock. Konkurrentene legger seg aldri mer enn 1-3 sekunder foran deg uansett hva slags specs du har på bilen. Jo saktere man kjører, jo større rom for feil er det hvis man drar inn i en vegg. Men fy faen så lang tid det tar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte RSX'en i 1'ern, men i 2'ern så koser jeg meg med en Toyota Corolla GTS. Har forøvrig en Hummer og Supra i garasjen som venter på litt styling og oppgraderinger. Litt mer phun å bruke, en litt mer "eksotisk" bil. Supra og sånt har jeg fått nok av i bilspill.

http://home.no.net/jzzbitch/corolla_b4.JPG

http://home.no.net/jzzbitch/corolla_now.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider