Gå til innhold

Hvilken bil kjører dere på Nfs underground?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by MazdaPowah

Brukte RSX'en i 1'ern, men i 2'ern så koser jeg meg med en Toyota Corolla GTS. Har forøvrig en Hummer og Supra i garasjen som venter på litt styling og oppgraderinger. Litt mer phun å bruke, en litt mer "eksotisk" bil. Supra og sånt har jeg fått nok av i bilspill.

http://home.no.net/jzzbitch/corolla_b4.JPG

http://home.no.net/jzzbitch/corolla_now.JPG

er det der nfs underground 1?:eek:

Sånn ser ikke spillet mitt ut, og jeg har ikke en sånn gammel feit corolla på spillet heller:(

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Begynner å bli en stund siden jeg spilte enern. Men rekkefølgen første gang jeg rundet det var vel: mx5->240sx->sentra->impreza->350z->Skyline. Skjuler seg en aldri så liten Nissan-fan i meg. :)

Har jo testa alle bilene og den desidert verste er i mine øyene Hyundai Tiburon/Coupe. fysjomfi!

Som alle andre sier, jeg skulle gjerne ha møtt ham som bestemte at de jævla bossbilene plutselig kjører i 500 km/t på siste runden.

Husker en gang jeg moste til med all NOS`en jeg hadde på Skyline. Da snakker vi vel 310-315 km/t(circuit). Så ser jeg den sure lille puggen suser forbi rett før mål. Grusomt irriterende.... Drifting er dog genialt, impreza er min favoritt der. Veldig lett å kontrollere...

Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kjørte mx-5 hele 1ern.. var den beste bilen mente nå jeg :rolleyes:

Fikk noe høyere toppfart i drag med s-2000, men klarte å slå veldig mange på internet med mxen.. så kan da ikke ha vært så dårlig :)

I 2ern kjører jeg s13..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider