RNS510 Skrevet Mars 23, 2022 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2022 Lurer på om noe her på forumet har vært borti at gasspedalen mister respons? Opplever at dette skjer på min bil, en Touran 2010 mod. Bilen er manuellgiret og har en 1.9 tdi 105 hk motor. Ved kjøring så kan plutselig gasspådraget/responsen opphøre. Motoren fortsetter å gå på tomgang. Når jeg letter helt på gasspedalen for så å aktivere den igjen er alt ok. Dette skjer helt uten noen foranledning og kan oppleves 2-3 ganger på en liten biltur gjennom sentrum. På landeveiskjøring og med cruisekontroll på så skjer det aldri. Noen forslag til hva dette kan komme av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PassatMilla Skrevet Juni 16, 2022 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2022 Elektronisk gass på den vel? Sliter med samme problem på min 2003 Passat tdi. Gir full gass men ingen respons. For så å slippe den så kommer den seg. Fått beskjed om at det kan være en El feil. Kjør en diagnose å se om du får opp noe. Tett dyse har jeg også fått som forslag på problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg