Sotra Skrevet April 1, 2022 Rapporter Share Skrevet April 1, 2022 (endret) Hei. Har en diesellekkasje på Opel vivaro 2006 model. Det kommer en slange ned bak motor. Som skal vere ser ser det ut som med tanke på at slangen er festet lengre oppe. Der renner det ut diesel. I følge Opel så kunne det vere forvarmer/motorvarmer. Men det renner ut selv om den blir koblet vekk. Vist eg har gjort det riktig da. Eg prøvde å plugge slangen men da kom det diesel ut ein annen plass så eg ikkje har funne ut ennå. Noen som har tips. Legger ved bilde. Bilde 2 er slangen som er koblet inn på rør lengre oppe. Endret April 1, 2022 av Sotra Var ikkje ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 3, 2022 Rapporter Share Skrevet April 3, 2022 Sitter en liten dieselpumpe til dieselvarmeren ved drivstofftanken. Det letteste er bare å ta av kontakten der om du ikke er interessert i å reparere dette problemet. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg