Ivermartinus Skrevet April 14, 2022 Rapporter Share Skrevet April 14, 2022 Hei, jeg har en transporter 1996 2.4 diesel (motorkode AAB) som har startproblemer. Kjørte den i går og når jeg skulle starte den igjen utpå kvelden ville den ikke starte, starteren drar rundt, men det høres ikke ut som den «prøver å starte» selvom starteren tydelig går rundt. Den får diesel, i hvert fall inn til dieselfilteret (som nylig er byttet). Jeg har tenkt at noe kanskje er feil med glødinga? Gløderele ser greit ut… kan det være noe feil med startsperren? Trenger hjelp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivermartinus Skrevet April 14, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2022 På 4/14/2022 den 1:18 PM, Ivermartinus skrev: Hei, jeg har en transporter 1996 2.4 diesel (motorkode AAB) som har startproblemer. Kjørte den i går og når jeg skulle starte den igjen utpå kvelden ville den ikke starte, starteren drar rundt, men det høres ikke ut som den «prøver å starte» selvom starteren tydelig går rundt. Den får diesel, i hvert fall inn til dieselfilteret (som nylig er byttet). Jeg har tenkt at noe kanskje er feil med glødinga? Gløderele ser greit ut… kan det være noe feil med startsperren? Trenger hjelp!! Expand Har prøvd å trillstarte den nå, det virka som den gikk litt, kom mye blå røyk, men stoppet med en gang nesten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 14, 2022 Rapporter Share Skrevet April 14, 2022 ECU på denne er ikke så sofistikert, men har du tilgang til diagnose så skal det komme opp dersom startsperre er årsaken. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet April 17, 2022 Rapporter Share Skrevet April 17, 2022 sjekk dieselpumpereima, den er en gjenganger på t4 serien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg