Gå til innhold

idioter, alle mann:(

Ranger emnet

oddi

Anbefalte innlegg

Originally posted by vwgolf2

enig! så helt forjævlig ut! og det er vel ikke til å legge skjul på at fylla har mye av skylda i denne sammenhengen!

er ikke noe fan av drekking når det er slike sammenkomster igrunn....kanskje jeg er veldig sær men.... :rolleyes: tror endel er enige..!

Enig der. Har ikke noe i mot alkohol. Men alkohol kombinert med bil hører ikke hjemme! (Uansett om man kjører eller ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan bare si fylla har skylda

så en kar som dreiv og kasta glassflasker i bakken og han var ikke akkurat edru

glassbiter traff en bmw som stod parkert på den parkeringsplassen ved siden av shellen

det er fælt når du er på biltreff og kan ikke forlate bilen din for og snakke med folk fordi du må passe på at en full jævel ikke kødder med bilen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tross alt ingen av selve sjåførene eller de som stiller med bilen på treff som raver drita rundt og kaster fra seg flasker...

Er sinnsykt irriterende at folk fortsetter evt. da å dra med sine fulle venner for så å sleppe disse sjanglete folka mellom bilene som om bilene var støtter for den drita..

Nei, skal man få respekt og unngå mye negativt oppmerksomhet, må man begynne med dette problemet og takle det på en eller annen måte..

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kiv_tuning

Natt til første mai etterlater seg altid søppel. Det gjør stort sett alle biltreff oxo, går ikke ann å unngå dette men kanskje redusere det.

Kan heller ikke skjønne purken åssen de kan bruke så mye ressurser på å stenge av over alt. Er vel mye bedre å si i fra att der kan dere være! Oxo blir alle enige.

Han på bensinstasjonen skal vel ikke klage? Har vel aldri gått så bra untatt i fellesferien? Men slik er det med folk de skal klage på alt som er. Helst skulle vel penga bare detti inn i kassa hans... Og hvis det var så mye tomgods at han måtte kaste det? Det har`n ikke lov til. Han får jo dessuten penger for det. Men han må betale for å levere søpla. Men han har vel kanskje nokk penger...

Nuhvel, så mye omsetning at han måtte stenge etpar timer? poenget er at det er så jævli lett å unngå all denne søpla hvis alle tenker *litt* lengre enn sin egen støtfanger, og ingen taper på det. ALLE vinner faktisk...

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Norvott

Ja jeg var der senere på natta. og SÅ mye dritt skal man lete lenge etter. knuste flasker og dritt var det masser av å,og jeg har aldri vært noe stor fan av å kjøre slalåm med bil....

Jøpp.. er en grunn til at de forbyr glassflasker på tryvannsfestene.. men alikavel var det hælvetes mye bokser der oppe da..

Men burde nesten være en eller annen ordning, men desverre er det mange som ikke tenker på andre her i verden.. trist at det skal være sånn, menne...

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er flott med streetmeet's er at det ikke er noe tungt styre osv bak. Vi hiver opp en dato og møteplass, og lar jungeltelegrafen ta seg av resten. Synd om man skal være nødt til å sette opp egen ryddegjeng osv!

Som flere sier over her virker det som det er "andre" personer som står for det verste bråket/forsøplinga, for vi bilintereserte er jo ikke ute etter å ødelegge for oss selv. Dersom alle i denne tråden snakker sant er vi jo fornuftige & miljøvennlige mennesker alle sammen:)

Ta drikkinga etter treff, hold eventuelt søppel inne i bilen, og nyt treffene fremover:cool:

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer så mange som det gjorde sist så kan det vel ikke være så grådig vanskelig å tromme sammen en passelig stor gjeng som kommer tilbake til stedet vi har hatt streetmeet dagen etter for å rydde plassen? 10-15 stykker med svarte søppelsekker man setter pent inntil en cointainer eller lignende som de fleste kjøpesentere/bensinstasjoner har så er problemet løst på maks en time.

Jeg stiller gjerne opp for å opprettholde muligheten til å arrangere slike treff, samt beholde en viss good will hos handelsstand og politi.

--

Hybris / Thorbjørn

http://www.getawayinoslo.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg støtter hybris i den azza!! jeg kasta mine tomflasker (brus..jeg kjørte ;) ) i søpla..eller på steder der biler ikke kjørte..dvs i en betong runding som sto rundt ene lyktestolpen.

er så trist å se på folk som hiver flasker rundt om.. er ok med plastikk...for de kan jo en eller annen oppegående fyr bare hive vekk i søpla eller noe slikt (tok 3 sånna selv.. som ikke var mine..men bare lå i veien).. er værre med knuste glass flasker!

er 3 løsninger på slike ting (som er efektive nok at de kan funke..)

1: lage en vakt gjeng som "jager" vekk fulle folk,bråkmakere og andre som rett og slett ikke har noe der å gjøre!

2: lage en gjeng som kommer etter treffet (gjerne så fort som mulig) og rydder opp!!

3: rett og slett slutte med slike treff (vilket er et "ikke-tema"!!)

men det beste hadde vært om alle tok ansvar selv..sånn at man slapp å etterlate en plass i slik tilstand,og man slipper å kjøre rundt på glass skår halve kvelden!

men det neste blir vel til at man må ha noen frivillige vakter som går og sjekker opp hele kvelden gjennom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

En annen ting må vel også være at så lenge treffene er "infested" av purk, så hvorfor ikke bruke de til å fjerne alkisene?

Det er ikke penger i det.Bedre å stå på en bortgjemt vei og bøtelegge/straffeforfølge en bilist som drar 50km/t over grensen.....

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at ingen her på forumet kan svare meg på det, men kan noen forklare meg hva som er så kult med å fly drita full rundt på et biltreff?????

eller i det hele tatt det å drikke på et bil treff???

jeg er så møkk lei alle de forbanna fjortiss-huene som absolutt skal drikke på disse biltreffene. det samme gjelder også gatebil.

hvor er egentlig sammenhengen mellom alkohol og bil??? den klarer jeg ikke å se!!!!!

eneste unntaket jeg kan gi, er til folk som kan sitte rolig å ta seg en kose-øl...og som klarer å oppføre seg!!!

selv drikker jeg aldri på disse treffene som dere sikkert har skjønt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider