knuba Skrevet Mai 18, 2022 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2022 Har en Audi A6, Allroad, 3.0 tdi, 2007-modell. Jeg har en liten lekkasje fra slangen som er markert på bildet. Hvilken funksjon har denne slangen? Har den et navn? Trenger det slik at jeg kan finne riktig del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 19, 2022 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2022 På 5/18/2022 den 9:33 PM, knuba skrev: Har en Audi A6, Allroad, 3.0 tdi, 2007-modell. Jeg har en liten lekkasje fra slangen som er markert på bildet. Hvilken funksjon har denne slangen? Har den et navn? Trenger det slik at jeg kan finne riktig del. Bildet ditt vises ikke. Letteste er å ta med bildet til din nærmeste forhandler og undersøke pris der. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuba Skrevet Mai 20, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2022 11 timer siden, opelduude skrev: Bildet ditt vises ikke. Letteste er å ta med bildet til din nærmeste forhandler og undersøke pris der. Rart, jeg så bildet i går. Uansett, følger ditt råd. Har også fått mer info på et annet forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas003 Skrevet Februar 28, 2023 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2023 Fant du ut av problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg