Gå til innhold

Røde baklys

Ranger emnet

Preben

Anbefalte innlegg

Enkleste er egentlig å lakke den røde med transparentlakk... Funker som et skudd hvis du gjør det skikkelig.. Har det på min, men må ta de om igjen (ikke meg som lakka de, forrige eier)

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lakk som funker på samme måte som sotespray, kun at den er rød i stedet for... Her nede selger de hvertfall slikt på Mekonomen, hvis ikke har vel butikker som fører Foliatec slike saker.... Lurer på om TSI kan ha det...

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke å anbefale, mine er lakka rød og det er hvertfall ikke noe særlig.... Må nok ut å handle noe ny lakk i dag tror jeg ja... Detta blir nok staselig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jeg har lakka mine baklykter røde nå.

Det ble meget pent og funker kjepefint!

Brukte Rød transparent lakk.. Får kjøpt det hos Torshov, bilxtra eller hva det nå måtte være.

Jeg maskerte ryggelysene mine med maskeringsteip før jeg lakka slik at ikke de ble lakka.. som sagt det er vondt å se hvis du lakker disse.

Lakkerte med klarlakk igjen etterpå og det hele ble shiny og pent :D

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lakka blinklysa mine igår, men resultatet ble ikke så veldig bra. Overflaten ble ganske ruglete av masse bobler som kom.

Jeg forsøkte mange ganger ved å tørke bort det jeg hadde spraya, og lakka over igjen, men det samme skjedde hele tiden.

Når de kom på bilen ble det mye bedre, men det er ikke helt 100% når man ser litt nærme. Men fra avstand ser det skikkelig bra ut.

2005 MINI COOPER

(x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder

(x) 1992 BMW 520i E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Dr_S

Er det ikke meningen at man skal lakke inni lykta?

Det går fint an å lakke de utenpå, og allikevel få vel så fint resultat. Slik er gjort på mine, det eneste som er et minus med det er at de vil bli fortere slitt i lakken. Men bare man bruker rett lakk så skal det bli bra resultat av å lakke de utenpå... Mine erfaringer hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider