Estrewes Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Hei, jeg driver å skal montere motorn min igjen. Må fjærne en god del pakningsrester og drit som sitter på blokka, har skrapt av en del og må pusse bort resten. Men det jeg lurer på er: Når det gjalt topplokket så var det veldig viktig at overflata blei ru og ikke helt glatt når jeg planslipte den, den er ru og fin nå, men når det gjelder blokka så lurer jeg på det samma der, skal den være ru eller gjør det ikke noe om den er ganske glatt fordi det er jo umulig å få den ru med pussepapir eller negerkuse. Må jo også være veldig forsiktig så jeg ikke pusser så det ikke blir plant lenger. Altså skal blokka ha en overflate som er ru eller gjør det ikke noe at den er ganske glatt? Håper å få svar av noen som veit detta sikkert. Helst snart fordi jeg venter bare på å montere ;) Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mai 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 ... Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Bare bruk litt fint pussepapir (240feks) til overflata er ren, og vask godt etterpå. Ikke puss hardt, men bare slik at du får en noenlunde blank overflate. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mai 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 OK, så overflata skal være jevn og blank? Funker det om jeg sjekker overflata med et flatjærn etterpå for å sjekke at det er plant? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg