Tombra Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Siden jeg kun trenger en bit på i underkant av 10x20 cm gidder jeg ikke kjøpe metersvis, så om noen har noen rester liggene er jeg interesert! Skal brukes til bryterpanel. Ta kontakt, så blir vi enige:) Tommy Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Ingen som har noen rester liggende de vill bli kvitt mot noen kroner? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 dei har der på bilxtra / cd cardic til 434kr men den er på 60x20cm. eller så kan du kjøpe "ekte" carbon folie hos eiker motorshop til 500kr (50x50cm) + lim og top coat til 450 kr. eller du kan kjøpe carbon look folie hos eiker til 350kr (50x50cm) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg