Tombra Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 EA Games har uten tvil nytet suksessen til Need for Speed: Underground (NfSU). De bekrefter nå ryktene om at et nytt Underground-spill er i produksjon. Kilde Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloThomas Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Må si at det hørtes bra ut. Gleder meg allerede. hapyhappy Siter Working hard or hardly working Født fri -- Skattet ihjel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 jeg å! :D gleder meg!:usa: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 muligheter innen visuell styling. Kombinerer du dette med mer enn 30 biler, så kan du få opp til (hold deg fast) 70 milliarder forskjellige kombinasjoner! Med dette her burde det ikke bli noe problem å ha sitt eget selvpreg på bilen. det var digg:) i det forrige spillet ble jo alltid din supra f.eks. lik spm kompisen sin:rolleyes: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Fett! jeg er klar for å bli drit forbanna og smadre husets invetar på nytt :D Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
japsebil Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 gleder meg til det kommer ut!!! Siter x-93 mod. Peugeot 405 GTX -97 mod.Mazda 323f 1.8 Neste bil: Peugeot 206 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Detta kan bli grise bra det! Men der blir sikkert utsatt en hel drøss med ganger.. Så må vel bare smøre seg med en god porsjon tolmodighet... Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Gleder meg også til å se JUICED når det kommer. Skal visst ha mye av det samme når det gjelder styling og tuning, men i tillegg også et brukandes styresystem :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Originally posted by Krissa Fett! jeg er klar for å bli drit forbanna og smadre husets invetar på nytt :D Hehe Ja det gikk med en stol og litt til her og... Aldri vært så forbanna i hele mitt liv.. jeg ble helt syk i hodet. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Gleder meg på lik lingje med mange andre her til nye raseriutbrudd:P Skjermen min er faenke frisk etter nsfu, og noen tastatur ble ofret:P Men morro når jeg endelig klarte det da:P Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by Zenith Gleder meg på lik lingje med mange andre her til nye raseriutbrudd:P Skjermen min er faenke frisk etter nsfu, og noen tastatur ble ofret:P Men morro når jeg endelig klarte det da:P Heh, jobber med å klare alle racene i hard. Går greit fåreløpig, men gleder meg til slutten:S:D. Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Magne Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Håper på det beste om nfsu 2!! glede meg! håpe det vil være meir bilar! Siter Bånn gass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Får håpe dem lager BILSPILL denne gangen da, i stedet for STYLESPILL. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Gleder meg som en unge som skal se på en burnout konk. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 det skal jeg ha ! (sa det samme når einen kom ut) Ingen ting er som å tape etter 12runder :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg