Gå til innhold

NFSU 2 kommer

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper NFSU2 lærer litt av Mujaffaspillet. Mujaffa spillet er mere spillbart, mere spenning, så kan man score blondiner på veien og hilse på fettere. Det er noe NFSU mangler helt fullstendig.

En ting NFSU har som er like bra på Mujaffaspillet er at det er like mange baner da. Kan man installere anlegg i bilen på NFSU?

http://www.nrk.no/mujaffa/2908596.html

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativt:

samme gamle overdrevne harry grafikkmotor, sikkert like røtten handling på bila, audiosets er jo bare set (kan ikke velge en og en komponent).. OVERDREVEN styling på alle bildene jeg har sett hittil! (RICE BOYS :rolleyes: )

Forhåpninger:

forhåpenligvis bedre lyd på bila (skulle vært forskjellig fra bil til bil og forskjellig fra potte til potte).. Bedre multiplayer, uten juksing..

Positivt: flere deler, biler, byer..

Min mening :P, tror Fast and the furious, juiced og street racing syndicate kommer til å banke nfsu2.. :)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MeSs

Forhåpninger:

forhåpenligvis bedre lyd på bila (skulle vært forskjellig fra bil til bil og forskjellig fra potte til potte)..

Etter å ha sett ett par videoer så er ihvertfall lyden bedre. Vet ikke om det er forskjellig fra bil til bil. Handlinga skulle også være forandret. Tror det skulle bli lettere å drifte eller noe slikt. Jeg tror jeg kommer til å like spillet etter hva jeg har sett. Det med audio greiene er nok bare for "show" delen sammen med spinners(?) osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
Originally posted by vwgolfgti

70 milliarder forskjellige måter å style/tune bilene på??

er du seriøs eller? :D

Husker ikke hvor jeg leste det, er en stund siden, men her er hva som står på den offisielle siden.

Visual Customization: With more than twice the visual customizations of last year’s game, there are literally billions of car combinations available to gamers. ...

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...