Gå til innhold

NFSU 2 kommer

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Faen, dere er heldige som bare har mistet materielle ting da..Jeg har fortsatt vondt i huet etter NFSU og Gran Turismo 3.

I NFSU er det hvertfall vettig antall runder da..

Noen som husker endurence-løpet for Roadstere i GT3? Fytte faen..da trodde jeg jeg skulle massakrere nabolaget og meg selv etterpå, når jeg dret meg ut 3 runder før slutt :P

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dulle

Noen som husker endurence-løpet for Roadstere i GT3? Fytte faen..da trodde jeg jeg skulle massakrere nabolaget og meg selv etterpå, når jeg dret meg ut 3 runder før slutt :P

Husker ikke det løpet akkurat, men vet presist hva du mener!

Var på en 50 runders race, og sleit skikkelig, og når jeg kom i 49 eller noe sånt fucka jeg opp... FAEN å forbannet jeg ble ass... Hehe... Spill, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke alene om raseriutfall, har ikke spill GT3, men det lengste løpet på NFSU var nok for meg, 7 runder eller noe, å klarer å fucke opp i siste runde og har ikke sjangs til å ta igjen den ledende bilen, sinnsykt irriterende... Å det at det skjer kanskje 2-3 ganger på rad hjelper ikke stort :(

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra http://www.nfsunlimited.net;

Gamespot received the NFSU2 demo and they have posted a description of the demo. Car Show mode looks to be one of the new modes. The proof that there is a Car show mode is:

"Our demo featured an orange marker for opponent cars that we could roll up on and challenge to a race, while purple markers represented circuit races, blue markers were included for Street X races, and a lovely yellow star was used for showcase areas."

Now we know what all those Stereos. Spinners, Closet hoods and Lambo Doors are gonna be used for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg synns var helt på tuppa latterlig i nfsu var hvor lang tid det tok før man kunne kjøpe eksos-endestusser!.. hehe

Dette er jo liksom en sånn billig ting at de burde være tilgjengelig fra starten.

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MacSi

En ting jeg synns var helt på tuppa latterlig i nfsu var hvor lang tid det tok før man kunne kjøpe eksos-endestusser!.. hehe

Dette er jo liksom en sånn billig ting at de burde være tilgjengelig fra starten.

ALT burde være tilgjengelig fra starten, så burde heller pengene begrense innkjøpene. Du kjøper jo ikke tin i NFSU, du "vinner" dem. Håpløst...

Jeremy Clarkson on Norway:

"Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mosy

ALT burde være tilgjengelig fra starten, så burde heller pengene begrense innkjøpene. Du kjøper jo ikke tin i NFSU, du "vinner" dem. Håpløst...

Er ikke enig i at alt skal være tilgjengelig fra starten. Men er enig i at man burde kjøpe tingene, ikke vinne dem (ant. stylepoints i eneren avgjorde når du kunne kjøpe tingene). Det burde også være ett større utvalg fra starten, mens enkelte av de råeste tingene burde ikke bli tilgjengelig før du har oppnåd nok streetcred til at du får tilgang til de råeste "deralerne".

See my point??!

Mvh John Richard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JohnR

Er ikke enig i at alt skal være tilgjengelig fra starten. Men er enig i at man burde kjøpe tingene, ikke vinne dem (ant. stylepoints i eneren avgjorde når du kunne kjøpe tingene). Det burde også være ett større utvalg fra starten, mens enkelte av de råeste tingene burde ikke bli tilgjengelig før du har oppnåd nok streetcred til at du får tilgang til de råeste "deralerne".

See my point??!

Er nok enig i det med "streetcred", men sett at de råeste motor-oppgraderingene kanskje kostet en $50.000-$60.000 pr. stykk... Med det du da vinner i gamle NFSU ville det jo bli en fin måte å begrense kjøpene. Får bare håpe NFSU2 klarer å rette opp et par av de små, men akk så betydelige feilene, NFSU hadde.

Jeremy Clarkson on Norway:

"Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider