Azzido Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Jeg syntes dette personlig var et greit treff... bra oppmøte osv... masse tøft å se på. jeg kom i 9 tida og var der i ca 2 timer føre jeg og en haug andre cruisa til porsgrunn og gummi'n der... der var det oxo endel liv... mer burning og herjing enn på fokserød... utover natta forflytta folka seg til rødmyr hvor det tok helt av =) en m5, cossie og supra mk3 som sleit endel gummi + endel andre bilder... jeg legger ut noen filmer etterhvert oxo... her er bilder som jeg tok... fint om flere legger ut sine oxo.. http://neptune.wibla.net/gallery/Streetmeet-Fokser%F8d-30-April Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 noen bilder fra meg her :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batman Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 For ikke å glemme 325 også da... Siter Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg