Junior High Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Litt teit spm, men greit å vite.. Hvor stor er reservetanken?? Er den 10L eller tar jeg helt feil?? Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Reservetanken ?? Du har vel ingen mekanisk bensin kran på bilen din. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Du kan jo fylle bensin i spylertanken og koble om litt på slangene... Bzzzzzzzzzzz så har du bensin igjen! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Reservetanken er i bagasjen..5 liters dunk. grønn av alle farger.. :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mai 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 hmm..... Grunnen til at jeg lurte var fordi at jeg har kjørt på reservetanken i 2 dager no.. jeg begynte å bli litt bekymret for at jeg skulle stoppe midt i veien.. men no har jeg fikset full tank igjen.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Kaller du rødfeltet for reservetank? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Den eneste bilen jeg har vært borti som kan kalles å ha en reservetank var en sur Volvo 760 turbo jeg eide for noen år siden. Den hadde en ekstra tank i bagasjerommet sånn at det totalt gikk 85 liter på bilen, men det kan ikke kalles reservetank hvis de ikke er fysisk adskilt. er det en slange mellom tankene så er de sammenkoblet. Eller har du ei lampe som forteller deg at det er lite bensin ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Ja det er det røde på bensinmåleren jeg kaller reservetanken.... Jeg tror ikke det kun er jeg som kaller det for reservetank... Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 OK! da er jeg med=) he he Jeg kjører ca 6 mil fra den begynner på rødfeltet til den er tom. Det kommer helt an på tilstanden på følern i tanken. Har også vært borti biler som har stoppa når nåla var midt på rødfeltet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by Junior High Ja det er det røde på bensinmåleren jeg kaller reservetanken.... Jeg tror ikke det kun er jeg som kaller det for reservetank... Det er da alment godkjent å kalle rødmerkingen for reservetank. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 vet ikke hvor mange liter det er da jeg kommer på rød..bare vet at det er ekstremt lite. før klarte jeg å putre til pila ikke gikk lenger til venstre over rødfeltet..nå så må jeg tenke på å fylle da jeg starter på rødfeltet. Men noen som har peil på hvor mange liter tanken min rommer? 1.6 86mod. ? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by Golf T&Nos så klart! vet ikke hvor mange liter det er da jeg kommer på rød..bare vet at det er ekstremt lite. før klarte jeg å putre til pila ikke gikk lenger til venstre over rødfeltet..nå så må jeg tenke på å fylle da jeg starter på rødfeltet. Men noen som har peil på hvor mange liter tanken min rommer? 1.6 86mod. ? Kjør den tom fyll opp og sjekk på måleren:) tror det står i innstruksjonsboken til bilen din!!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 I haynes manualen står det alle golf2'er har totalt volum på 55 liter.. Det meste jeg har fylt på er 45 liter.. :D Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 fyller alltid 53 liter på min 1.6 Kjører til den ikke beveger seg mere når jeg starter opp og kanskje en dag eller 2 til, Skal innrømme at jeg har kjørt den tom for bensin et par ganger :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by Skillz2k fyller alltid 53 liter på min 1.6 Kjører til den ikke beveger seg mere når jeg starter opp og kanskje en dag eller 2 til, Skal innrømme at jeg har kjørt den tom for bensin et par ganger :D Det er vel langt mellom hver stasjon der ute, hehe!!!;) Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg