Gå til innhold

Melde folk som fortsatt har rød årsavgift merke (2003)?

Ranger emnet

Slim!

Anbefalte innlegg

Originally posted by funkes

Du tror politet har kapasitet/interesse til/av det?

Nei, heldigvis ikke.

Prøv Grenland du, de glødeskallene her prioriterer alt som har med å ta glede ut av sjoføren forran alt annet.

De hare kontroller der det er høyest fartgrenser og ikke der barn leker, de snur hvis du har en bil i motsatt kjørefelt med feil oblater.

De snur alt mulig piss.

Gud å jeg hater dem....

... Men når jeg ringte for å anmelde innbrudd i bilen... JA ; Da kunne de ikke komme!.

Måtte de brenne i helvete...

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvem er det som liker å leke politi her? jeg skal si vi har nok av sånne tullinger i landet. det ligger i samme klasse som de som er på svenskegrensa, ser at noen kjøper et par-tre vinflasker for mye, og melder fra om dette slik at bilen bli stoppet av tollerne...jævla hobbypoliti. bry deres egna saker!! er så utroolig norsk å bry seg som alle andres drit.

hvis du begynner å melde de med gamle oblater fordi du ikke liker at de "snylter" (selvom de helt sikkert må betale til slutt), kunne de like gjerne begynt å ringe purken hver gang noen kjører forbi deg, fordi det kan føre til farlige trafikksituasjoner at folk kjører forbi og ikke holder fartsgrensa til punkt å prikke....eller hvis du skal parkere og ser en bil hvor føreren har glemt å legge opp park.bevis eller kvittering, melder du i fra om han til p.selskapet, siden han ikke har BETALT for plassen og plassen er full....fordi det kan føre til at betalende parkerere ikke får parkert?

blei litt dårlig formulert det her, men må kjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig irriterer jeg meg ikke noe spesielt over snylterpakket. De får helt sikkert sin straff(egebyr) til slutt. Irriterer meg mere over horeungene med tåkelys+nærlys, folk som ikke dimmer ned på Prostnesset (aka. Råneroppsamlingsplassen), dritingse taperfaenskappakk som står midt i Storgata (på rånestripa) natt til lørdag/søndag, folk som hiver dritt på bilen, folk som setter seg på bilen når man venter på grønt lys, folk som sparker i bilen, samt det satans bunnslammet som kaster glass i gata med punkterte dekk som resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

PASS PÅ DERE SELV!!!!

Enser jeg bitte bittelite sinne?

Er vel ikke lenger no mysterium at du blei kicka ut eller banna fra forumet...

Den blei bare direkte til deg Tape-R siden dette har vel gjentatt seg på en god del tråder..

Dere andre: Det går vel ann å ha synspunkter uten å tippe av stolen å gå til personangrep (som ops! jeg nettopp gjorde sjøl)

Han ville bare lufte temaet...

Når det er sagt, synes jeg telefon hinting er litt vel ekstremt da "unslipperne" allikevel blir jakta ned til slutt... Staten er aldri glemsk eller heller ofte treg når det gjelder penger-inn.

Jeg prøver ikke å få det siste ordet her, for all del bare å ytre seg fritt om tråden eller mitt utsagn (dog de fleste sider er blitt belyst og har allerede hatt gjentatt gjennomgang)...

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Som sagt, jeg tok en tlf til Biltilsynet og det var beskjeden jeg fikk.

Så rull inn leppa di du.

De oblatene jeg har på bilen min nå, hvor det står 2004 på, er gule. De jeg får om ikke så altfor lenge er blå. jeg har sett dem :)

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider