Gå til innhold

Hva mener dere?

Ranger emnet


Kebab-loffer

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fine greier, startdf.

Så hyggelig det er med positive tilbakemld om bilen. Takker, mandel. :) Skulle få bilen utover til Værøy i morgen (14\05) for rrtende gang, men som vanli har det dukket opp noe stasjh. SURT! Er jo så gira på å få den hjem. Gleder meg jo like mye som en unge gleder seg til julaften. Om ikke mer... Han har sagt så mange ganger at han skulle få bilen nordover, både med tog og båt. Han skulle til og med kjøre den selv ett par ganger også, men her sitter jeg: Uten bil og overdimensjonert lei av å vente... :mad:

Kosebil: BMW 525d ///M-sport - 2007

Servicevogn: Toyota HiAce 2,4td - 1999

Borte vækk: Peugeot Partner 1,9D - 2001

Borte vækk: Audi A6 1,9 TDi avant - 1998

Borte vækk: VW Golf 1,8 - 1986

Borte vækk: VW Passat 1,9TDi - 1994

Borte vækk: BMW E30 325iX - 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det der så jo jævla bra ut. Hehe.

Fikk bilen igår. Så meget bra ut. God å kjøre, men det var mye lakkskader. Mange riper og på en plass var lakken helt sprukket. Må fjærne gammel lakk, pusse litt rust, sparkle litt, før jeg så kan lakkere. Uff, mye å gjøre. Er umotig på sånn shit, men det blir vell bra til slutt... ;)

Kosebil: BMW 525d ///M-sport - 2007

Servicevogn: Toyota HiAce 2,4td - 1999

Borte vækk: Peugeot Partner 1,9D - 2001

Borte vækk: Audi A6 1,9 TDi avant - 1998

Borte vækk: VW Golf 1,8 - 1986

Borte vækk: VW Passat 1,9TDi - 1994

Borte vækk: BMW E30 325iX - 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jim-Christer:

Så du skrev i en tråd her at du var på utkikk etter effekt anlegg. Der må jeg si at vi har ett problem tror jeg. Effektanlegg til Golf 2 Syncro er ikke bare bare å få tak i. Har hørt det må spesial lages eller muligens nedover til Tyskland for å få tak i.

 

Har selv, eller det vil si om ca. 14 dager til, en '87 Golf 2 Syncro som brodern har, men som jeg skal kjøpe. Denne har også Skinn i hele bilen :D hærlig + at min har nakkestøtter bak;) .... Fargen på skinnet er sort. Bilen er Blå/lilla perlemor. Har litt problemer med å se det selv fordi jeg er en smule fargeblind :D hehe.... Må forresten få ordnet meg '88 dører :rolleyes:

 

Bilen har også KW Justerbarts senkesett og Gule koni. 16" OZ Optima. Pluss diverse stasj.

 

En annen ting er at Golf 2 Syncro 3 Dørs er VELDIG skjeldent i Norge. Disse ble aldri solgt nye i Norge. Så da er vi ihvertfall to som har det :D

 

Startdf: Likte moddene dine. Har du lyst til å hjelpe meg også litt, Helt utrolig hærlig soting. Helt passe. Absolutt noe å vurdere.

Om du har lyst kan du kanskje sette på noen 17" Porsche Turbo felger?

Har du lyst får du lov :D

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysfjord: Ja, vi er heldige der. Sa du at du fikk ditt eff.anl fra Tyskland? Jeg vat at dekkmann og autoparts i bodø har supersprint til syncroen. Skal snakke med den nå jeg skal til Bodø neste gang. Hvis ikke må jeg prate med Svendsen eksos i Tr.Heim. De lager vist det meste. Jeg både tror, og håper vjeg finner ny eksos. Det gamle er dessuten gåent. Er hull i det. Hehe, litt fet lyd, da...

 

Forresten, bilen jager veldig på turtallet på tomgang. Finner ikke ut av hva det er. Veldig irriterende. Hva kan det være? :mad:

Kosebil: BMW 525d ///M-sport - 2007

Servicevogn: Toyota HiAce 2,4td - 1999

Borte vækk: Peugeot Partner 1,9D - 2001

Borte vækk: Audi A6 1,9 TDi avant - 1998

Borte vækk: VW Golf 1,8 - 1986

Borte vækk: VW Passat 1,9TDi - 1994

Borte vækk: BMW E30 325iX - 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg kan ordne bilene jeg ;) legg ut bilde her, eller mail det til meg...helst legg det ut her. bruk evt http:\\photobucket.com

 

en annen greie om tomgangen din, sjekk vacumslangene dine, finn tomgangskruen og juster litt...kommer seg da...det kaaan jo være choken ? (det er sånn det skrives sant? :D )

hehe

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår