Gå til innhold

69 birden på T.A bil

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

merkelig greie å spørre om dette her men det er noe som har gnagd meg et par dager!

var inne på T.A bil på fredag for å se på en 59 biarritz som blir bygd der.. og inne i hallen stod det en vannvittig firebird!!!

det var enten en 67 eller 68 mod! (karakteristisk front!) den hadde for øvrig en stroket 350 med 540 gamp e.l.

men uansett... dette er det jeg lurer på:

er det noen her som kjenner til denne bilen? fordi de to som jobba der var 110% sikre på at dette var en 69 mod!! og det er HELT feil! spurte de om de hadde satt på en 67/68 front på den selvfølgelig men de sa den var org!!!

ARGH!!

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andeeh

Jeg vet ikke noe om det, men hva betyr det at motorn er "Stroket"?

Det betyr at den har fått økt slaglengde....veiv med lengre slag

So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2?

"Why is it a pair of panties but just one bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Driver

det kan jo være en overligger fra 68 som ble solgt i 69, da blir det en 69 modell, ikke alle som skjønner at d er en 68 modell forde..

Det kan nok stemme....jeg kjøpte bil og de sa at det var 83 mod,men det er 82.

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1987transam/69z-28

var det på T.A bil???

Ja, men t.a bil i skjeberg......vet ikke om det er der du var jeg ?.....jeg så at du kommer ifra Akershus så.....

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1987transam/69z-28

nope... det var i sarpsborg. er ikke sikker på om det var der du mente. vet ikke hvor skjeberg er

Der jeg mener ja...skjeberg ligger i Sarpsborg ja....hyggelige folk det....jeg har ikke hørt noe negativt fra de...

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki. ikke noe her imot folka! kjempe hyggelige. mener ikke at de lyver eller no. men det er lov for selv proffe å ta feil da! hvisste jeg hadde riktig ang. denne bilen... 69 har en helt annen front som skiller seg helt fra 67/68

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

67 har ventilasjonsvinduer i dørene, ingen side markeringslys og chassis nummmeret står på dørstolpen.I 68 er vent vinduene vekk og den har sidemarkeringslys formet som en fugl.Chassis nummeret skal stå oppå dashbordet og 6. sifferet skal være 8. 69 modellen er som du sier ganske forskjellig fra de to første, den har firkantede sidemarkeringslys og det 6. sifferet skal være 9.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider